Rivièra Maison: Home Is
Rivièra Maison ondersteunt internationale groei met nieuwe campagne

Rivièra Maison lanceert een nieuwe merkcampagne ‘Home is where you can be you’. De campagne benadrukt de filosofie van het interieurmerk en oprichter Henk Teunissen.

De campagne wordt uitgerold met advertenties in lifestyle magazines, in-store displays en communicatie rondom het merk. Het creatieve idee achter de campagne omvat het Rivièra Maison begrip van ‘home’: leefruimtes creëren waar mensen zich het meest ontspannen, comfortabel en bovenal zichzelf voelen.

In de nieuwe campagne zien we Hollywood iconen tijdens privémomenten thuis, gefotografeerd op hun meest relaxte moment. De campagne wordt gelanceerd met Marilyn Monroe, thuis gefotografeerd door Sir Cecil Beaton, op het hoogtepunt van haar roem.  In de loop van 2014 en volgende jaren zullen meerdere iconen volgen.

De nieuwe campagne is ontworpen ter versterking van de positie in de Nederlandse markt en ter ondersteuning van de groei in heel Europa.